3 Kasım 2013 Pazar

Evrensel & karışımlı dikey arama

Chris Sherman oturum tanıtır. Chris Sherman and Greg Jarboe Greg Jarboe tanıtır. Greg, evrensel arama Florida güncelleştirme Güz 2003 yılından bu yana en büyük şey olduğunu söylüyor. Yeni sanayi şimdi rekabetçi bir dezavantaj vardır. Google evrensel arama sonuçları Mayıs ayında alınmış. Eğer bir arama terimi iPhone için 29 Haziran 4th Google Google News haber makalesi durumdaydım. Bir YouTube video (Apple bir kişiden) 8 pozisyonlar oldu. Elma 8 pozisyonda şans eseri var demek? (Seyirci yoklar.) Bilmiyoruz.Rupert Murdoch için 17 Temmuz arama yaptıysanız, Sonuç #1 haberleri sonuç oldu. Altta, bir dizi resmi gördüm. Bu görüntüleri ile gelen bir kriz: görüntüleri Google sonuçlarında görünmesini ve onlar (gibi biriyle birlikte görülmek istemiyorum fotoğrafı senin CEO. istediğiniz olmayabilir Görüntü optimize: dikkat ediniz!)Ayrıca blog sonuçlar arama sonuçları entegre vardır. Harry Potter kitap launch önce internette sızdırılmış, sen bu sonuçları çok gördüm. Eğer ülke finansal için 16 Ağustos arama: Haberler sonuçlar sayfanın üst, sayfanın altındaki blog sonuçları. Dün Hilary Clinton için arama yaptıysanız, Haberler sonuçları (resim ile) #4 sırada yer aldı. Sayfanın alt kısmında, evye bulundu: blog yazısı, resim, YouTube videoları. Hilarynin kampanya evrensel aramayı düşündüm değil.Bu sabah, bir arama için Hurricane Dean #1 Haberler sonuçları ve sayfanın alt kısmında Bloglar vardır. Güvenli bir şekilde önümüzdeki günlerde videoların görürsünüz öngörür. Fotoğraf/video için arayan insanlar start - görmek istiyorlar.


Bu resimleri hatırlıyor musun? Görüntü haber oyunun yeni bir parçası oldular. Basın açıklaması ile JPEG dosyası dahil değil, bunu. Eğer her muhabire bir JPEG dosyası vermiyorsun onu yapmaya başlamak için hikaye yunuslama! Bu görüntüleri hikayelerini ayırt: göz olduğunu. Video de daha önemli hale geliyor. Tahmin: Haberler video yapmaz. Video yok. Ama Google video haber var (TV istasyonları ve amatör) bir sürü olduğunu anlıyor. Onlar (InfoWorld röportajı göre) video haber içinde tümleştirme hakkında spekülasyon, bu yüzden şimdi çok geç olmadan.Son olarak: 98 milyon bloglar bulunmaktadır. Medya ilişkileri her bloglar ile bunu yapamazsınız. Hangi bloglar var anlamaya ihtiyacımız var. Zor bir şeydir. Sosyal haritalama araçları en blogcular belirlemenize yardımcı. Onları ön sayfa isabet yeteneği göz ardı değil.


Sırada Sherwood Stranieri var.Sherwood Stranieri Evrensel arama multimedya standart arama sonuçlarına dahil olduğunu. Bu tema varyasyonları vardır: 3D sonuç bilgisi bölüme bölerek bu mu sor. Yahoo/MSN resimleri için aynı şeyi. Google yok bu tamamen ve diğer unsurlar birleştirir. Pazarlamacılar için bu büyük bir sorundur.


Sherwood video üzerinde duruluyor. YouTubeun olağanüstü popülerlik ile ilginç bir alandır. Viral sosyal medya orta boy, ama biz üzerinde odaklanmak gerekir bu yüzden arama, artık. GUS bu arama sonuçları yığmak nasıl başlıyor? Nasıl video ve metin tabanlı motor farkı nedir? Geleneksel sıralama faktörler oyun haline geliyor? (İndexability, içerik, bağlama/site yetkilisi). Videoda benzersiz olarak önemli ölçümleri ne durumda? (#/ hit,). Bizim durumumuzda, binlerce video klipleri olan A&E televizyon aldık. Birçok video GUS (bazı yetkili, bazı korsan) sıralaması. Korsanlık sorunları bir kenara koyarak, biz kökeni ne olursa olsun yüksek rütbeli A&E bulmanızı ve de GUS neden onlar gerçekleştirilen anlamaya merak ediyorduk.


Google her zaman her zaman ortaya çıkan buzz videolar ile akı olduğunu. Bu sorun için SEO, ama SEO blogcular bu şekilde denemek ve onları yayımlamanız gerekir.Sırada Bill Slawski var.Bill Slawski


Google resim sonuçları bir kez üzerinde sağ sütunda sonuçları üzerinde sponsor bindirildi gösterir bir patent başvurusu gösterir. İlginç. Bill Slawski patent adamdır! Biraz karışık alternatif sonuçları: görüntüleri, Haberler, ürünler, reklamlar, zaman çizelgeleri, tanımları, soru/cevap, yerel arama, seyahat rezervasyon, iş yerleri, telefon numaraları, hava, video, kitap, müzik, sorgu iyileştirme, site bağlantıları, yazım düzeltmeleri. Neden evrensel arama incelendi üzerine ipuçları için baktı: görünmez sekmeleri kavramı. Bazı insanlar bu görünmez sekmeleri kullanın, ancak diğerleri bu sekmeleri kullanarak olmadan aynı sonuçları bulmak için umut. Evrensel arama, böylece bir evrim oldu. 2005te Google patent, karıştırılan aramadan Infoseek hakkında da dahil olmak üzere satın aldı. Sonra organik arama dikey sünme gördük. Sonra Onebox sonuçları belirgin ve kullanıcı arabirimi deneyler (site bağlantıları, midpage sorgu iyileştirme, vb) vardı ve sonunda, biz evrensel arama olsun.


Yahoo da bir kaç yaşında patent evrensel arama vardı. Arama kişiselleştirmek için etiketleri hakkında (kullanıcının oluşturduğu etiketleri) konuştum. Etiketleme, kullanıcı ek açıklamalar gibi terimleri kullanmadı.


Şimdi Chris bir Q&A arama motorları kendilerini tanıtır. İlk David Bailey Google var. David Bailey from Google Google düşünüyor kullanıcılara gereksinim duydukları tüm bilgiler veren bir tek arama kutusu yararlıdır. Bu terim "OneBox" geldiği yer. Universal Search OneBox sistem bir uzantısıdır. Neden bu sistem? İnsanlar meşgul hayatları var. Bunları dikey arama motorları bir sürü hatırlamak beklemiyoruz.Görüntüleri, video, vb gibi-kullanıcı için yararlı unsurlar vardır ve Google bunu iletmek istiyorum başka bir öğedir. Evrensel arama yapıları bilgi sayfaları etrafında bu arama sorguları basit, hızlı ve en önemlisi, ilgili tutarak organize etmek. "Arctic kelebek sensörü için temizleyici" fotoğrafçılık meraklıları (yay.) için bir arama sonucu ortaya Ürün sonuçları ve aygıtı kullanmak nasıl bir video bakın. Görüntüleri, video (Metacafe), origami turna için bir arama gösterir ve kullanıcı için iyi bir şey çünkü Tabii ki, bu sadece Google özellikleri değil.Cranston restoranlar için başka bir arama, sonuçları haritasında görebilirsiniz.


SEO için bu ne anlama geliyor? Her zamanki gibi çok iş var. İşler kökten değiştirmeyi değil. Hala çoğunlukla web hakkında o. Web sonuçları hala sayfayı hakim olacaktır. İş ana yine iş ad sorgusu için baskın sonucu gösterilir. Birçok evrensel sonuçlar sadece web sonuçları vardır.


Uygulamak için benzer sonuçlar bekliyoruz. Kaliteli içerik oluşturun, iyi tarif, toplum içinde oraya gidip ne olduğunu göreceksiniz.Sırada Tim Mayer Yahoo var.Tim Mayer from Yahoo.com Son 10 yıl içinde bir arama motoru diğerinden ayırt etmek zordur. İyi bir en iyileştirilmiş kullanıcı deneyimi için statik bir deneyim geçiş. Son 10 yılda optimize içerik seçimi (# 1 spot en iyi içerik esaslı tazelik, sunum, kalite, vb getting) hakkında arama yapıldı. Diğer şey odaklanarak, kullanıcı niyet. Belirli bir sorgu için kullanıcının ne arıyor? Bir film için insanlar ne ister: gözden geçirme veya ne okumak için bilet satın almak için bir römork? Yahoo benzer şekilde bu sorulara cevap vermek istiyor.Bir sonraki aşamada, tüm farklı dikey özelliklerine bakarak ve önemli olanı bulmak ve onları karıştırma hakkında olacak. Birçok insanın soruların yanıtları bulunmaktadır. Yahoo özellikleri bir örnek olduğunu müzik sanatçıları: aramak için müzik sanatçısı ve görünüm videoları, şarkıları, sözleri okumak ve fotoğrafları. Sonraki film kısayol olduğunu: Film İncelemeleri, vb seansları, tiyatro römork.Yahoo bir otel ararken, sen-ebilmek almak bilgi satıriçi Fotoğraflar, değerlendirme ve haritalar gibi. Bu linke tıklayarak, harita genişletir fotoğraf--dan fiske ve otel yorumları (oy) vardır. Bu bir sosyal yönü var. Bir sürü insan böylece onlar genel bir sorgu (örneğin "dijital kameralar") arama sorgu formülasyonu ile zorluk yok. Onlar-ebilmek var olmak satın alma sürecinin herhangi bir aşamasında: en popüler markaları veya en popüler ürünleri görebilirsiniz. Onlar-ebilmek da okumak bazı satın alma kılavuzları. Son olarak, son--dan Ask.com Erik Collier arıyor.Erik Collier from Ask.com Nasıl Ask.com kullandığı arama harmanlanmış açıklamak istiyor ve Ask3D çok iyi arabirimi gösterilmektedir. Onlar-si olmak almak mümkün olduğunca kat yukarıda bir kullanıcı seyir için olduğu kadar memnun ve insanlar sonuçları olabildiğince hızlı bulmak için izin vermek için bir hedef. Sol tarafta arama önerilerini görebilirsiniz. Ortadaki sütun üzerinde (e.g. "harry potter" için bir arama film bilgileri sağlayacaktır) en ilgili bilgi karışımlı sonuçlarını görebilirsiniz. Dürbünü, sayfa önizlemesini görmek için de kullanabilirsiniz. Sağ sütunda, alışveriş bağlantıları ve haber resimleri, Resimler (en popüler ikinci dikey) görebilirsiniz. Diğer sonuçlar: ansiklopedi, televizyon, sağlık, video, müzik, vb.Nasıl bu kullanıcı davranışı değişti mi? Kullanıcı memnuniyetini büyük atlar vardır. % 30 Gördükleri açılan ikinci sayfaya git kullanıcılar miktarında. Kullanıcı oturumlarının birden fazla arama ile % 15 düşüş olduğunu. Googlenın karşı tüm üç sütun kullanan gösteren bazı heatmaps gösterir (üst sol sütunda en popüler olan). Sorun kullanıcılar daha fazla kat yukarıda sayfa ile etkileşim vardır.


Google,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder