18 Kasım 2013 Pazartesi

5 Yaratıcı yollar günlüğü gönderileri - SEO.com teşvik etmek.

Online dünya rekabetçi bir yerdir. Katil bir Web sitesine sahip olmanın yanı sıra, aynı zamanda büyük bir içerik ile Web sitenize güncelleme gerekir. En popüler ve içerik oluşturmak için en kolay türlerinden birini günlüğü gönderileri vardır. Ama bloglama olduğun için gençler Justin Beiber konsere gibi gençler, sitenize akın olacak değildir ki.


Daha sade bir şekilde şirket Facebook sayfası için günlüğü gönderileri için gönderme kapsar ve birkaç tweets göndermek kapsamlı bir plan istiyorum. Sen bir düşünce değil senin blog içeriği tanıtmak için 5 yaratıcı yolları şunlardır:


Eğer Google + değilsen, başlarken size yardımcı olabilir büyük bir eBook var. Blogunuza göndermek için şirket sayfanızı gönderme ek olarak, ağ günlüğü gönderileri için Google + topluluk sayfaları ekleyebilirsiniz.


Google + topluluk sayfaları ile aşina değilseniz, onlar temelde forumları mesaj, fikirler, sorular, eğilimleri ve tavsiye benzer ilgi alanlarına sahip insanlarla paylaşmak için vardır. Hatta kendi Google + topluluk ayarlayabilirsiniz.


Kişisel Google + hesabımdan topluluklar ile meşgul ve yazılar eklemek ister, ancak katılabilir ve iş profilinizden topluluklar ile meşgul.


Yani insanların ne tür bu gün Google + topluluklar kullanıyorsunuz? Her çeşit insan, koşucu, gelen teknoloji meraklılarının ve herkes arasında futbol meraklıları için. Bazı toplumlar binlerce taraftarı, vasıta sen-si olmak zaten tercih-konu hakkında daha fazla bilgi için gelen insanlar çok sayıda günlüğü gönderileri paylaşmak için potansiyel var. Gelişen bazı toplumların bazı örnekler:


google+_Community


Özellikle eğer bir inforgraphic veya micrographic Pinterest için sabitleme blog içeriği içerik, paylaşmak için harika bir yoldur. SEO.com Pinterest platform uyacak şekilde sadece bizim günlüğü gönderileri için görsel olarak çekici görüntüler oluşturun. Aşağıda örnek bir görüntü bu yazı için Pinterest için kullanacağız bulaşıcı olduğunu:


5 Really Cool Different Ways to Promote Your Blog Posts


Pinterest topluluk kurulları adil posta kendi Pinterest panoları resimler farklı. Bu kurullar birden çok izin vermek (bazen 1.000 s) insanlar pin özel belirlenmiş bir konu ile ilgili görseller. Topluluk panoları hakkında çok şey, pins geniş bir hedef kitleye ulaşabilir olduğunu. Örneğin, SEO.com 253 takipçileri vardır, ama biz binlerce taraftarı ile topluluk kurullarına katkıda çünkü, biz ufkumuzu genişletmek mümkün.


pinterest_community_board.fw


Biz oluşturulan topluluk kurulu herşeyi çok pazarlama düzenli hesap daha büyük bir takipçisi numarası vardır. (Kurulumuzun katkıda olmak istiyorum eğer beni tweet @SEOcom veya yorum bırakmak çekinmeyin).


Bazı LinkedIn iş ihtiyaçları olduğunda sadece gittikleri bir yer olarak düşünebilirsiniz. Eğer böyle düşünüyorsan profesyonelleri ile bağlanmak ve etkili insanlar içerik paylaşmak için büyük bir fırsatı kaçırıyorsun. İşte birkaç yerde LinkedIn blogunuza yazılarda teşvik etmelidir:


LinkedIn, insanlar düşünüyorlar ve onlara bakmak acımak (Facebook nerede insanlar "komik" içerik paylaşmak eğilimindedir aksine), değerli içerik paylaşmak için gideceği bir yer. LinkedIn gruplarıdır çok Google + topluluklar gibi ve ben yukarıda yazdı hakkında aynı kurallar uygulanır.


Geçenlerde bir bütün yazı hakkında ne kadar büyük Quora ve Quora içerik pazarlama yoluyla bir uzman olarak kendinizi kurmak üzerinde çok büyük bir fırsat olduğundan bu nedenlerinden biri yazdı. Quora araştırma konu fikirler blog için kullanarak mesaj olduğunu büyük bir strateji potansiyel müşteri olabilecek sorular hakkında bloglama olacak çünkü. Ayrıca bir fırsat geri dönün ve post blog yazısı hakkında daha kapsamlı bilgi ve trafik blogunuza bir bağlantı eklemek gerekir.


Günlüğü gönderileri ironik diğer ağ günlüğü gönderileri tanıtmak için harika bir yoldur. Büyük blog bağlama Mesajını daha yeni günlüğü gönderileri mesaj yeni bir hayat verecek Ayrıca SEO için büyük.  Kural bir blog yazmak için en azından bağlanması gereken bütün iç günlüğü gönderileri posta. Seni Konuk Mesajları, çünkü onlar Google göstermek daha derin bağlantılar sayfası ağ günlüğü gönderileri bağlantı iyi bir stratejidir yazıyor ve diğer arama motorları Web sitesi konum sadece bir ana sayfa değil. Blog bağlama mesaj Konuk Mesaj da belirli bir konu üzerinde otorite kurmak ve arama motorları için anahtar kelimeler, içerik ve marka arasındaki bağlantı hakkında sinyalleri göndermek için harika bir yoldur.


İnsanlar doğal olarak sizin için teşvik ve size link harika içerik yazma yan yararı olur. Eğer pazarlama içeriği üzerinde çok fazla zaman harcadığımız, Umarım bu yazı sana vermek içerik küçük ekstra bas ve yararlı, insanlar alması gerekli aşk okumak ve paylaşmak hakkında bazı fikirler verdi.


Ne yaratıcı yollar günlüğü gönderileri yöneticiliğe yükseltebilirim? Bize aşağıdaki yorum bırakmak ve Google + topluluk ve her şey pazarlama Pinterest toplum Yönetim Kuruluna katılmak çekinmeyin.


Filed under: Blog


Onu arka plan SEO.com için çalışma öncesinde Reno - gazete dergi ve Salt Lake Tribune için yazı geliyor. O da bir kız freeskiing olayı için bir halkla ilişkiler kampanyası hazırlandı ve çeşitli baskı ve online yayınlar için serbest çalışan bir yazar olmuştur.


Büyük fikirler için teşekkür ederiz. Sosyal medyada sürekli çalışan bir kişi kalmadan birçok topluluklar sonrası çok zordur, ama bazı şeyler hakkında konuştuk uygulamaya başlamıştır. Sıcak Küvetler ve Kaplıcalar için bile G + topluluk oluşturdu. İyi bir tavsiye için teşekkür ederiz.


Büyük posta! Bilgilerini paylaşan insanları sizin gibi gerçekten sevdim;)


Benim yazmaya çoğunluğu harcama eğilimi ve kesinlikle bir 50/50 bölünmüş yazma/teşvik harcama olmalıdır. Geçerli blog posts tanıtmak için konuk blogging kesinlikle benim favori olduğunu ve son derece iyi çalışıyor gibi görünüyor.


Bu harika bir yazı oldu. Gerçekten değer anlamıştı çünkü-, Pinterest ben zaten biliyorum insanlar için bilgilerin gönderilmesi mı. Şimdi, biliyorum topluluk panosu ile çok daha geniş bir kitleye ulaşarak, gerçekten mantıklı.


Paylaşımı Bu ruhla, ben bile de blogbods acemi bloglama topluluk ile yazınızı paylaştım. Ve kısa bir süre kendi Pinterest yazılarda pay!


Teşekkür öylesine çok için bu posta. Orada blog almak için geldiğinde ben çok heyecan üzerinde odaklanmış oldum. Hatta ben bile davetime Pinterest kullanabilirsiniz hayal değil. Nasıl benim avantaj bu site ve Google + kullanabilirsiniz açıklamak için teşekkür ederiz!


Öncelikle, güzel yazı. Benim günlüğü gönderileri teşvik etmek temiz bazı fikirler bana verdin, sosyal medya hesap çok var ama ben eksik iğne faiz biridir.


İyi bir makale; Değerli ipuçları için teşekkür ederiz. Ne yazık ki, sol tarafta "Pin" düğmesini kullanarak bu yazı atmaya çalıştın, güzel kelebek görüntü Pinterest için oluşturulan bir seçenek değildi.


Bu harika yazı için teşekkür ederiz. Benim mesaj So.cl, StumbleUpon, Pinterest ve Google + teşvik için kullanıyorum ama benim çoğunlukla ziyaretçi gelmek--dan Pinterest, So.cl ve bazı Google +


Bilgilendirici bir rehber, yararlı ipuçları için minnettarım. Daha--dan 50 + üzerinde orada benim blog içeriği tanıtmak için Web siteleri bookmarking sosyal aktif.


E-posta adresinizi yayınlanan olmayacak. Gerekli alanlar işaretlenmiştir * adı *


E-posta *


Yorum bu HTML etiketleri ve öznitelikleri kullanabilirsiniz: < bir href = "" başlığı = "" >< abbr başlık = "" >< kısaltma başlık = "" >< b >< blockquote cite = "" >< alıntı >< kod >< del datetime = "" >< em >< i >< q cite = "" >< strike güçlü > ><


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder